Detail referencie
OC Mirage
Použité technológie: |
xhtml, css, php, cms, flash |
Klient: |
OC Mirage |
Rok realizácie: |
2011 |
Tagy: |
Mirage, obchodné centrum, web, Žilina |
Webstránka projektu: |
http://www.mirageshopping.sk |
Požiadavkou zákazníka bolo urobiť veľmi farebný a technicky prepracovaný web. Na tomto webe sa „pohrali“ nie len programátori, ale aj grafici. Web je plný obrazových informácií, ktoré návštevníka webu lákajú otvárať stále nové okná a objavovať nové informácie. A keď už máte celý web poprezeraný, zistíte, že si môžete urobiť svoj vlastný web Mirage. Môžete si vybrať informácie, ku ktorým sa chcete vrátiť aj nabudúce a už nemusíte zbytočne strácať čas hľadaním. Vyskúšajte si to.
Prípadová štúdia
Hlavnými črtmi webových stránok podľa požiadaviek klienta bola prehľadnosť, organizovanosť a hlavne správne rozčlenenie informácií tak, aby mohla byť stránka živou komunitou, ktorá nebude len chodiť do obchodného centra, ale aj na web informovať sa o pripravovaných akciách či sledovať novinky, ktoré ponúkajú prevádzkovatelia obchodov, ktoré sa v OC Mirage nachádzajú.
V rámci študovania požiadaviek sme si dovolili urobiť si stručný prehľad obsahov iných - konkurenčných - stránok obchodných centier, kde sme našli hlavný nedostatok, ktorým bola nízka aktuálnosť obsahovej časti. Preto sme sa pri navrhovaní modelu rozhodli dať možnosť prevádzkovateľom pridávať si do svojej prevádzky rôzne akciové produkty či samostatné bloky noviniek v ktorých môžu návštevníkov informovať o všetkom, čo sa v ich prevádzke deje.
Neštandardne sme sa rozhodli riešiť aj formu prihlásenia sa do stránok OC Mirage, ktoré nevyžaduje žiadne zabezpečenie, nakoľko nevyužívame žiadne osobné informácie a stránky využívajú len údaje o tom, čo sa užívateľovi páči, o čom chce mať vždy prehľad a sám si nastavuje prioritu informácií, ktoré ho zaujímajú. Túto sekciu sme nazvali "Môj svet Mirage" a môžete si v nej zvoliť obľúbené obchody, produkty či značky. Rovnako tak si môžete v tejto sekcii nakonfigurovať aj Váš nákupný zoznam, ktorý si môžete vytlačiť a mať tak pri sebe prehľad o tom, ktorý obchod Vás zaujímal a zároveň máte informácie o tom, kde sa ten obchod nachádza.
V rámci použitých technológií sme sa snažili priniesť najnovšie dostupné možnosti webových riešení, akými sú jQuery, Flash, XHML, CSS3 a Ajax. Veľmi dôležitou súčasťou bolo zakomponovanie sociálnych sietí do štruktúr jednotlivých prevádzok ako aj implementácia elektronickej verzie mesačníku Mirage.